Om nieuwe klanten te bereiken heb je inhoud nodig.
Denk maar aan blogs, cases, succesverhalen, e-books, whitepapers of andere teksten waar jouw (potentiële) klanten iets aan hebben en actief naar op zoek gaan.

Dat is echter een werk van lange adem. En het is vaak ook niet duidelijk hoe je daar aan begint.
Met een contentstrategie steek je daar alvast een duidelijk plan achter.

Voorafgaand aan de training, doet jouw digitale adviseur een voorbereidend onderzoek naar jouw bedrijf en alles wat je op dit moment al doet qua online communicatie.

Tijdens de training (2u, virtueel of op kantoor) gaan we samen na welke inhoud interessant is voor jouw klanten.
Om planmatig en regelmatig te werken, stellen we een content plan op.
Indien nuttig bekijken we ook een paar interessante tools die je nog extra ondersteunen.

Na de training heb je een concrete lijst van onderwerpen om over te schrijven, een ingevulde content kalender en een plan van aanpak om al die teksten ook effectief te maken en te blijven maken.

Het doel van de training is om jouw marketinginspanningen te stroomlijnen en een gestructureerde aanpak te voorzien.

Een goede contentstrategie is een werk van lange adem, maar vanaf dan ben je in staat om zelf slim en efficiënt inhoud te maken voor je website en je andere marketingkanalen.

Prijs: €225

Bij een (gecumuleerd) bedrag van €300 vallen de kickstart trainingen onder de KMO-portefeuille (tot 40% korting).